שאיבת חול וסומסום

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחיר שאיבת סומסום במרכז

בונים?משפצים? זקוקים לשאיבת סומסום לריצוף? הגעתם למקום הנכון! אנו במשאבות הכוכב  מתמחים במשאבות סומסום לאתרי בניה בכל סדר גודל. באמצעות צי משאבות מתקדם שאיבת סומסום עד לגובה 40 קומות כולל פיזור לפי דרישה הלקוח– אנו מביאים ניסיון רב בתחום מעבודה במספר פרויקטים רחב ומגוון בהם סיפקנו מענה מקצועי בתחום,

 

יש לכם את כל הסיבות לבחור בנו!

נגן וידאו
מוזמנים להתקשר אלינו לקבלת הצעת מחיר או לשלוח מייל באמצעות הטופס!

צרו עמנו קשר ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת ביותר

קבלו קוד קופון 10% הנחה

אין משימה קשה או מורכבת מדי לצוותים המיומנים שלנו!

משאבות הכוכב שמחה להציג סטנדרטים חדשים בשירות בתחום אספקת חול וסומסום. החברה זמינה ללקוחותיה, ונותנת להם שירות איכותי ואמין מהיום להיום. הצוות המקצועי מורכב משלושה אנשי מקצוע מיומנים, שעובדים ביחד זה למעלה מ- 15 שנים, ויודעים לבצע כל משימה בתיאום מלא, לשביעות רצונם של הלקוחות. האספקה והשאיבה מתבצעות בעזרת מכשור ייעודי, כאשר החול והסומסום מתאימים לשימוש בכל סוגי המבנים. ניתן לבצע שאיבה עד לקומה – 40, החברה מנוהלת על ידי גאבר, בעל מקצוע ותיק, עם ניסיון של 10 שנים בתחום פיקוח בנייה. גאבר יודע לשאול את כל השאלות הנכונות, ולבצע את העבודה בצורה נכונה ויעילה, שחוסכת זמן וכסף עבור לקוחותיו.

מחפשים משאבת סומסום במחיר משתלם?


זקוקים לשירותי משאבות חול וסומסום? הגעתם למקום הנכון! אנו מתמחים בשאיבת חול וסומסום לפרויקטים של בניה בכל סדר גודל. לטובת חברות קבלניות, יזמים, רשויות מקומיות ופרטיים, 

שירותי שאיבת סומסום במחיר הטוב ביותר! 

אנו מתמחים בשאיבת סומסום  לאתרי בניה באזור 000000 באמצעות צי משאבות מתקדם לפרויקטים בכל סדר גודל כולל פיזור סומסום וחול עד לגובה 40 קומות לפי דרישה. 

אנו שואבים סומסום וחול ברחבי אזור 0000000 במחירים הכי משתלמים והחל מ 120 ש"ח לטון.

 

השכרת משאבות סומסום במחיר מומלץ! השוו מחירים עוד היום! 

אנו מחויבים להעניק שירות מנצח במחיר ללא תחרות! תמיד! אתם מוזמנים להתקשר אלינו לקבלת הצעת מחיר או לשלוח מייל באמצעות הטופס ולהיווכח בעצמכם! כמו כן, ניתן להתרשם מהמחירים הממוצעים המומלצים לשאיבת סומסום ושאיבת חול במחירון שלנו.  

לקוחות ממליצים
אלי פרץ
אלי פרץ@username
קרא עוד
אני עובד עם החברה כבר מספר שנים בפרוייקטים רבים. תמיד אדיבים, תמיד מגיעים בזמן ותמיד מקצועיים
נחום גרינברג
נחום גרינברג@username
קרא עוד
אחרי שבחנתי כמה הצעות, ההצעה שקיבלתי היתה הזולה מכולן. שמחתי לגלות שגם איכות העבודה היתה גבוהה. ממליץ בחום
נירית
נירית@username
קרא עוד
התנהלות מקצועית של כל הצוות. יודעים לעשות את העבודה
הקודם
הבא

מחיר השכרת משאבות סומסום 

עלות השכרת משאבות סומסום, מתחלקת למספר גורמים לרבות סוג חומר המחצבה שיש לשאוב, מיקום העבודה, נוחות הגישה, גובה הקומה אליה יש לשאוב, כמות חומר המחצבה שיש לשאוב, האם מדובר על עבודה לפי יומית או לפי קוב וכן אם מדובר על מחיר לשאיבה בלבד או לשאיבה בתוספת אספקת חומר המחצבה הנדרש. לקבלת מידע נוסף מומלץ לעיין במחירון השירותים שלנו.
משאבת סומסום לכל צורך 

מחירון שאיבת סומסום :

בממוצע מחירי שאיבת סומסום-שאיבת חול וסומסום , חול, חצץ ומחצבים נוספים נעים בממוצע של 120- 200 ש"ח לטון, כולל עלות השאיבה. יחד עם זאת, כאמור, ישנם גורמים נוספים אשר ישפיעו על המחיר הסופי. להלן פירוט מחירים:

מחירון 2022 לשירותי שאיבת סומסום , שאיבת חול ואספקת חומרי מחצבה

יש לקחת בחשבון שמחירון זה הוא ממוצע כללי של מחירים נפוצים וממוצעים לצרכן. ייתכנו כמובן שינויים בהתאם לשינויים תקופתיים במחירי המחצבים, מקום אספקת הסחורה, גובה הפיזור הנדרש (קרי, כמה קומות), מרחק השינוע הנדרש מהמחצבה ועד מקום אספקת הסומסום והחול ועוד. 

בנוסף, יש לציין שהמחירים הנקובים מתייחסים לטון חומר. יוצא מן הכלל בנושא זה הוא טיט אשר מחושב לפי קוב חומר. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון שהמחירים הנ"ל מתייחסים לקניית חומר בנפח מינימאלי אחרת תתווסף עלות נוספת לעלות מינמאלית לפתיחת משאבה. 

רצוי לציין בנוסף שניתן להזמין דרכנו סומסום, חול וחצץ בלבד ללא שאיבה, וכמו כן, מאידך, ניתן להזמין משאבה עם צוות מומחה לשאיבה ללא רכישת חומר מאיתנו. בהצלחה!

 

פתרונות מתקדמים בתחום של שאיבת סומסום

  • שאיבת סומסום לגובה רב –  אנו מביאים ניסיון רב בתחום מעבודה במספר פרויקטים רחב ומגוון בהם סיפקנו מענה מקצועי בתחום.
  • פיזור מדויק ואחיד של כל החומר לפי דרישת הלקוח – עבודת השאיבה אינה מסתיימת בהבאת החומרים למקום הנכון, אנו מבטיחים מקצועיות ופיזור מדויק של של החומר ללא טעויות ואתם נהנים מהניסיון שלנו בהשגת התוצאות הטובות יותר באתר הבנייה שלכם.
  • אספקה והובלה של חומרי מחצבה – בנוסף לשירותי השאיבה וסל השירותים הרחב שהחברה מציעה בתחום התשתיות, הבנייה, ההריסה ופינוי הפסולת תוכלו להיעזר בנו גם להובלה ואספקת חומרי מחצבה לכל אתר שבו אתם צריכים את החומרים, בגמישות מרבית לפי לוח הזמנים שלכם.
  • אספקה ופריסה של יריעות אקוסטיות – נשמח לסייע בשירות זה ולהתקין את היריעות המותאמות והאיכותיות ביותר עבור העבודה
  • מגיעים לכל מקום – אנו מבצעים את עבודת שאיבת חול וסומסום בכל מקום ומגיעים גם למקומות קשים במיוחד לגישה עבור שאיבת סומסום, ושאיבת כל סוגי חומרי הגלם אחרים : שאיבת חול, טיט, טיף, חמרה ועוד.
  • עבודה עם צי רכבים חדש ושימוש בציוד המקצועי המוביל מסוגו בתחום שאיבת חול וסומסום, 
  • שאיבה גם בבתים פרטיים ומוסדות ציבור
 
WhatsApp
Facebook
Email
LinkedIn