שאיבת חול וסומסום

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפשים שאיבת חמרה ? משאית חמרה לגינה ? במחיר משתלם לקבלן ולגנן

שאיבת חמרה משאית חמרה מילוי חמרה

יש לכם את כל הסיבות לבחור בנו!

אין משימה קשה או מורכבת מדי לצוותים המיומנים שלנו!

משאבות הכוכב שמחה להציג סטנדרטים חדשים בשירות בתחום אספקת חול וסומסום. החברה זמינה ללקוחותיה, ונותנת להם שירות איכותי ואמין מהיום להיום. הצוות המקצועי מורכב משלושה אנשי מקצוע מיומנים, שעובדים ביחד זה למעלה מ- 15 שנים, ויודעים לבצע כל משימה בתיאום מלא, לשביעות רצונם של הלקוחות. האספקה והשאיבה מתבצעות בעזרת מכשור ייעודי, כאשר החול והסומסום מתאימים לשימוש בכל סוגי המבנים. ניתן לבצע שאיבה עד לקומה – 40, החברה מנוהלת על ידי גאבר, בעל מקצוע ותיק, עם ניסיון של 10 שנים בתחום פיקוח בנייה. גאבר יודע לשאול את כל השאלות הנכונות, ולבצע את העבודה בצורה נכונה ויעילה, שחוסכת זמן וכסף עבור לקוחותיו.

מוזמנים להתקשר אלינו לקבלת הצעת מחיר או לשלוח מייל באמצעות הטופס!

צרו עמנו קשר ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת ביותר

קבלו קוד קופון 10% הנחה

לקוחות ממליצים
WhatsApp
Facebook
Email
LinkedIn

אדמת חמרה/אדמה גננית

אדמת חמרה לגינה הינה הבחירה המועדפת על אדריכלים, מהנדסים וקבלני פיתוח סביבתי, מעצבי גנים ונוף וכמובן גם על ידי בעלי בתים פרטיים אשר מטפחים את הגינה בביתם. חמרה משמשת כחומר תשתית מועדף למילוי באזורים המיועדים לשתילה צמחייה רב שנתית ועונתית כאחת. חמרה היא אדמה קלה יחסית שלה יתרון הן בתהליכי הפיתוח והן בתהליכי השתילה. לחמרה גם יתרון משמעותי כמצע שתילה והיא מאפשרת חיסכון משמעותי במים. וקליטה מהירה של הצמחים.

בתהליכי פיתוח סביבתי מעדיפים להשתמש בחמרה גם כבסיס יישור ואיזון מפלסים גם באזורים בהם יש ליצור תשתית לדשא סינטטי או ריצוף באבני מדרך, או חיפוי טוף או חלוקי נחל. בתהליכי פיתוח אלה מחיר משאית חמרה הוא משתנה בעל חשיבות. לעיתים נדרשות כמויות גדולות של חומר מילוי על מנת לעצב את הסביבה כפי שתוכנן. חמרה/אדמה גננית היא הבסיס המומלץ ביותר.

מחפשים אספקת משאית חמרה במחיר משתלם?


זקוקים לשירותי משאבות חול וסומסום? הגעתם למקום הנכון! אנו מתמחים בשאיבת חול וסומסום לפרויקטים של בניה בכל סדר גודל. לטובת חברות קבלניות, יזמים, רשויות מקומיות ופרטיים, 

שירותי שאיבת חמרה במחיר הטוב ביותר! 

אנו מתמחים בשאיבת חמרה  לאתרי בניה באזור 000000 באמצעות צי משאבות מתקדם לפרויקטים בכל סדר גודל כולל פיזור סומסום וחול עד לגובה 40 קומות לפי דרישה. 

אנו שואבים סומסום וחול ברחבי אזור 0000000 במחירים הכי משתלמים והחל מ 120 ש"ח לטון.

 

השכרת משאבות חול במחיר מומלץ! השוו מחירים עוד היום! 

אנו מחויבים להעניק שירות מנצח במחיר ללא תחרות! תמיד! אתם מוזמנים להתקשר אלינו לקבלת הצעת מחיר או לשלוח מייל באמצעות הטופס ולהיווכח בעצמכם! כמו כן, ניתן להתרשם מהמחירים הממוצעים המומלצים לשאיבת סומסום ושאיבת חול במחירון שלנו.  

שתילה באדמת חמרה – האם היתרונות עולים על החסרונות?

אדמת חמרה גננית

אדמת חמרה גננית הינה אדמה פוריה, חולית ומאווררת אשר למים קל יותר להתנקז דרכה.

אדמת החמרה משמשת מצע לגינה, האדמה מאווררת ולצמחים קל יותר להיקלט ולצמוח.

האדמה משמשת למילוי אדניות, למילוי גינות, לגידול דשא, עצים, שיחים, בין היתר גם לחקלאות.

אדמת חמרה גננית מורכבת מחול, טין וחרסית. מהתרכובת נוצרת אדמה חולית, אשר מנוקזת ומאווררת ולכן קל לפרחים לצמוח בה.

במשתלות ירוק ישראלי ניתן להזמין חמרה גננית משובחת ביותר, חמרה גזר עשירה בתרכובות אך

בשל היותה דלה בחומרי הזנה יש לדשן אותה. 

בלה חמרה מחיר, איכויות, סוגים, וכמויות

אנו מתמחים במכירה, אספקה והובלת חמרה לקבלן, לגנן ולחקלאי במחירים ההוגנים ביותר שתוכלו למצוא בשוק. הדוגמא אשר מייצגת את מדיניות המחירים שלנו באזור השפלה היא האפשרות לספק בלה חמרה מחיר 75 ש”ח כולל מע”מ לבלה בנפח של 500 ליטר ו-90 ש”ח לפני מע”מ לבלה בנפח של 700 ליטר. מחיר זה מתאים לכל סוגי המחרה. מחיר ההובלה מותאם למרחק ולכמות הבלות למשלוח.

סוגי החמרה שאנו מספקים

אנו מספקים לכם חמרה חולית קלה, חמרה גזר  אדומה כבדה יותר, וכן חמרה צהובה. אנו מתחייבים למחיר הכי טוב ביחס לכמות.75 ש”ח כולל מע”מ לבלה בנפח של 500 ליטר ו-90 ש”ח כולל מע”מ לבלה בנפח של 700 ליטר ללא קשר לסוג החמרה. בין אם אתם זקוקים לחמרה אדומה עשירה וכבדה ובין אם אתם זקוקים לחמרה גזר למצע שתילה או חמרה חולית המחיר שלנו אינו משתנה. כמובן שאנו מאפשרים לכם להזמין מספר בלות בסוגים שונים באותו משלוח וזאת בהתאם למאפייני השתטח והשימושים העתידיים שלו.אנו מספקים חמרה גם לאנשים פרטיים. אם אינכם בטוחים באיזה סוג של חמרה כדאי לכם למלא או לחדש את הגינה הצמודה לבית שלכם נשמח לעמוד לשירותכם.

איכות החמרה בהזמנה של בלה חמרה מחיר 75 עד 90 ש”ח כולל מע”מ בהתאם לנפח הבלה

אנו  מספקים אך ורק חמרה איכותית ונקייה. חמרה איכותית אשר מאפשרת לכם את ביצוע עבודות הפיתוח והגינון ללא עיכובים. בין אם אתם מזמינים חמרה בכמות של פול-טריילר או חמרה בבלות 500 ו-700 ליטר, אנו מספקים לכם חמרה האיכותית ביותר במחירים הוגנים ביותר.

כמויות  – מספר מרבי של בלות  למשלוח יחיד

הזמנה של משאית קטנה לאספקה של עד 16 בלות למשלוח יחיד. כמו כן ניתן להזמין כמויות גדולות יותר במשלוח של עד 70 בלות למשלוח יחיד.

ראוי לצין כי ניתן בהזמנה ראש לשלב משלוח של מספר סוגי חמרה ו/או חומרי מילוי נוספים למשלוח יחיד אולם יש לציין זאת בעת ההזמנה.לדוגמא אנו מאפשרים לכם שלב, ולהזמין בלות חמרה אדומה במחיר 60 ש”ח, ובמשלוח להוסיף חלוקי נחל וטוף.יש לשים לב כי כל המחירים אינם כוללים הובלה, מחיר ההובלה נקבע על פי מרחק וכמויות להזמנה יחידה. כמו כן אנו מספקים באזור השפלה שירותי טרקטור כף לצורך הפיזור של החמרה על פי השמנה ותיאום מראש.

בלה חמרה מחיר 60 ש”ח כולל מע”מ לבלה בנפח של 500 ליטר. אספקת חומרים והובלות של כל סוגי החמרה, חומרי גינון, תשתית ובניין. חומרים לחקלאי לקבלן ולגנן. חמרה חולית, אדומה, חמרה גזר וצהובה. להזמנת חמרה בבלות, בהובלת פול טריילר או במשאית טלפון: 052-7008026

מילוי אדמת 'חמרה גננית'- הכרחי או מיותר?

החלפת הקרקע המקומית או הוספת שכבת מילוי כהכנה להקמת גינה, היא אמנם פרקטיקה מקובלת בגינון הישראלי, אך היא לא בהכרח נחוצה ולעתים עלולה לגרום לבעיות. בכתבה זו נפרט על ההשלכות של תופעת ערבוב סוגי קרקעות ונמליץ כיצד לפעול נכון בשלב תכנון הגינה פעמים רבות מדי אנחנו נתקלים בתופעה מצערת שהושרשה בחברה הישראלית, תופעת ערבוב הקרקעות. בשלב ההכנות לבניית הבית חופרים באדמה המקורית אם לשם הקמת מרתף או לביצוע היסודות, ולאחר סיום הבנייה משום מה נוטים להכניס אדמה חדשה ממקור אחר לגמרי. המנהג הרווח הוא להביא אדמה שקרויה בשפה הלא מקצועית – 'אדמת חמרה גננית', כי מה כבר יכול להיות? אדמה זו אדמה, לא? אז זהו, שלא. 

במה שונה סומסום מחול?

חול הוא גם אחד החומרים הקלאסיים לצורכי הבנייה והשיפוץ, אבל חשוב לדעת שלחול יש תכונה של ספיגת מים, רק שאף פעם לא ניתן לדעת עד כמה הוא יכול לספוג. בנוסף חול מתאפיין ברמת בידוד יותר טובה מאשר סומסום. אבל בעזרת הוספת שכבה של חומר בידוד אקוסטי ניתן להתגבר על הבעיה. כפי שאפשר לראות אף אחד מהחומרים אינו מושלם, לכן הבחירה תהיה תלויה בכם ובקבלן המבצע. רב הקבלנים היום עובדים עם סומסום מכיוון שהוא יותר עמיד לשקיעה ותזוזה ולכן גם האריחים נשארים ישרים, בנוסף סומסום מונע הצטברות של מים והכי חשוב הוא יותר זול וזמין מאשר חול. אז אם אתם מחפשים מקום שמוכר בלה סומסום וגם אם אתם עדיין לא בחרתם ריצוף או מתלבטים, אתם מוזמנים לפנות אלינו 

כמויות מקסימליות למשלוח יחיד בהזמנת בלות סומסום לריצוף. משאית קטנה 15 בלות. 

ניתן להזמין בלה סומסום יחידה. לצד משלוח סומסום לריצוף בבלות ניתן להזמין חומר זה גם בתפזורת בכמויות של משאית (11 קוב/טון~), או פול טריילר (22 קוב/טון~) הובלה ואספקת בלה סומסום לריצוף לקבלן, לגנן גם לפרטיים צרו קשר 


אנו מתמחים באספקת חומרי תשתית, פיתוח, בנייה וגינון בתפזורת ובבלות. ניתן לשלב בהזמנת בלות שילוב של חומרי תשתית ופיתוח בהתאם לצורך. למשל בפרויקט בית פרטי. להזמין בלות סומסום לריצוף, אבני מדרך ואדמת חמרה גננית לערוגה הצמודה למשטח.

בלה שומשום – בלה שומשום לריצוף כולל הובלה

מחיר בלה שומשום – בלה שומשום לריצוף ? הגעתם למקום נכון ? אנו מתמחים  ב אספקת בלות שומשום, שנים רבות | בלה חול | בלה טיט| בלה חמרה| בלה חצץ| בלה טוף, ועוד…שירות ארצי לכל אזורי הארץ.

בלה שומשום שק ענק מחיר לבלה שומשום כולל את הבלה. שומשום היא תערובת אגרגטים של חצץ מאבן גיר בגודל של 2-3 מ"מ. צריכים שומשום בכמות קטנה יותר יש לנו גם  שק כ- 25 ק"ג. דוגמא

אדמת חמרה חולית היא אדמה פוריה במיוחד, היא משמשת כמצע מצוין לגינה. במרכז הגינון סלע איתן ניתן למצוא אדמת חמרה משובחת לצד מגוון רחב של סוגי אדמה ומילוי לגינה. אדמת חמרה גננית מורכבת מ40% חול, 40% טין ו20% חרסית (בקירוב), הצבע האדמדם מגיע מהצבע של החרסית.

בלה חמרה –  במחירים הזולים בשוק, תבדקו אותנו.

מידע נוסף על חמרה / בלה חמרה מחיר בלה שומשום /  בלה חצץ | שומשום החומר המועדף על ידי בעלי מקצוע, קבלנים ומהנדסים לשימוש כתשתית ריצוף. לחומר תכונות אשר  מהוות יתרון משמעותי על פני השימוש בחול רגיל כתשתית להנחת ריצוף. יש ל שומשום לריצוף משקל סיגולי נמוך ובנוסף הוא אינו סופח מים . תכונה המעניקה לו יתרון כאשר מעלים בשאיבה  חומר מצע לריצוף משטחים חשופים בקומות עליונות (גינות גג ומרפסות פתוחות בפנטהאוזים. לחצץ סומסום / סומסום ריצוף יתרונות נוספים והוא מאפשרי יצירת תשתית מנקזת גם לצורכי סלילת כבישי אספלט או דרכים מרוצפות ומדרכות.

שירותים נוספים: 

שירות הכל כלול במחיר משאית חמרה

אספקת חומרים לקבלן ולגנן, מציע לכם שירות הכל כלול במחיר משאית חמרה וחומרי מילוי וגינון נוספים באזור המרכז והשפלה במחירים הזולים ביותר ואספקה מהירה לכל תחומי התשתיות, פיתוח, גינון וקבלני בניה (אספקה לפרטיים בתיאום מיוחד).

מחיר משאית חמרה / אדמה גננית, איכותית ונקיה באתר הלקוח כולל החומר וההובלה באזור המרכז והשפלה:

650 ש”ח למשאית 13 קוב חמרה (כ-20 טון).

1200 ש”ח פול טריילר 26 קוב (כ-40 טון) במחיר של 1200 ש”ח (המחירים אינם כוללים מע”מ).

בהזמנה של פול טריילר ניתן לשלב הזמנת שני סוגי חומרים באותו משלוח למשל אדמת חמרה למילוי בחלק המיועד לגינה וחלוקי נחל או טוף לחלק המיועד לחיפוי כחלק מהעיצוב הסביבתי המתוכנן.שירות אספקת חומרים לקבלן ולגנן מציע לכם מחירים הכי טובים גם על חומרים נוספים לקבלן ולגנן (מכירה והובלה גם לפרטיים). אנו מספקים באזור המרכז והשפלה גם משאיות, פול טריילר ובלות של חצץ סומסום, סומסום לריצוףמצע לדשא סינטטי, אדמה גננית, חלוקי נחל, טוף, אבני מדרך, אדני רכבת ועוד.ניתן להזמין בתיאום מוקדם שירותי טרקטור כף לפיזור ו/או העברה של החמרה או החומר שהוזמן באתר הלקוח. מבצעים גם עבודות תשתית לדשא סינטטי, דרכי גישה ועבודות אספלט.

אדמת חמרה/אדמה גננית

אדמת חמרה לגינה הינה הבחירה המועדפת על אדריכלים, מהנדסים וקבלני פיתוח סביבתי, מעצבי גנים ונוף וכמובן גם על ידי בעלי בתים פרטיים אשר מטפחים את הגינה בביתם. חמרה משמשת כחומר תשתית מועדף למילוי באזורים המיועדים לשתילה צמחייה רב שנתית ועונתית כאחת. חמרה היא אדמה קלה יחסית שלה יתרון הן בתהליכי הפיתוח והן בתהליכי השתילה. לחמרה גם יתרון משמעותי כמצע שתילה והיא מאפשרת חיסכון משמעותי במים. וקליטה מהירה של הצמחים. בתהליכי פיתוח סביבתי מעדיפים להשתמש בחמרה גם כבסיס יישור ואיזון מפלסים גם באזורים בהם יש ליצור תשתית לדשא סינטטי או ריצוף באבני מדרך, או חיפוי טוף או חלוקי נחל. בתהליכי פיתוח אלה מחיר משאית חמרה הוא משתנה בעל חשיבות. לעיתים נדרשות כמויות גדולות של חומר מילוי על מנת לעצב את הסביבה כפי שתוכנן. חמרה/אדמה גננית היא הבסיס המומלץ ביותר. 

חמרה חולית נקייה ויבשה –מכירה, הובלה ואספקה חומרים לקבלן ולגנן.

אנו מספקים לכם אדמת חמרה חולית נקייה ויבשה אשר מאפשרת פיזור קל ואחיד לצורכי גינון, מילוי ותשתיות. ההרכב הכימי המיוחד של חמרה חולית מאפשר להשתמש בה גם כחלופה לפיזור שכבת בסיס לפני ריצוף במקום חול (זהו סוג החמרה היחידי שניתן להשתמש בו במשאבת חול). תכונה חשובה של חמרה זו היא שאינה מתגבשת לידי רגבים גדולים וגם במידה ומתגבשים גושים כל שהם, הם מתפוררים בקלות ואין צורך להשקיע מאמץ מיוחד להשגת פיזור אחיד. החמרה זמינה במספר גוונים ורמת החוליות שלה אשר משתנה בהתאם לנוכחות מרכיביה השונים: קוורץ, תחמוצת ברזל ואלומיניום, קלציט ותחמוצת אשלגן. החמרה מורכבת מבסיס חול בתוספת טין וחרסית. ההרכבה הכימי של כל סוג משתנה קלות בהתאם לכמות המרכיבים שמשפיע גם על הצבע. לדוגמא: רמה גבוהה של תחמוצת ברזל ואלומיניום תגרום צבע אדמדם יותר. על אף חוסר הבהירות לגבי היווצרות החמרה. האם כתוצאה מתהליכים כימיים של גרגירי החול עם אורגניזמים שונים או מקומיים,או ספיחת גרגירי אבק חרסיתי נודד, או תהליכים שונים. תהליכים אלה הם אשר הופכים את החול לחמרה וגם משפיעים על צבעה וגווניה. כך ניתן להתאים את החמרה לשימושים שונים המיועדים.

השימוש הנפוץ בחמרה חולית הוא לגננות

זאת היא אדמת חמרה גננית אשר ההרכב הייחודי שלה מדגיש את החוליות שלה ונטייתה שלא ליצור רגבים קשים. העובדה כי אדמה חמרה קלה יחסית ומאפשרת חלחול, מציבה אותה כחומר מועדף ליצירת תשתיות גינון אשר מקל באופן משמעותי על תהליכי השרשה והתפתחות של צמחיה. ולכן מתאימה מאוד לגננות. אדמת חמרה באופן כללי היא האדמה המועדפת כחומר מילוי בחלקות אשר מיועדות לשתילה.במקומות רבים במישור החוף ניתן למצוא את החמרה החולית גם בטבע אולם ככל שמתרחב תהליך הפיתוח באזור מישור החוף הופכת החמרה לנדירה יותר.

שימוש בחמרה גזר חולית לחקלאות תעשייתית.

כיום מקובל שימוש בחמרה גזר על מנת ליצור תשתית שתילה לירקות שורש ובעיקר לגזר. התכונות שהוזכר, חוליות, חלחול, ובנוסף גם ספיחת דשן טובה מאפשר תהליכי השרשה התפתחות וצמיחה יעילים ביותר. שימוש בחמרה גזר מקובל להכנת מצע שתילה לחממות ומבטיח שיפור משמעותי ביבולים על ידי שיפור ניצולת הדשן והמים. 

אדמת חמרה היא בין השמות שאוטומטית מתחילים לשמוע ולהכיר כשמתכננים גינה בבית.בין אם אתם גננים מקצועיים ובין אם אתם גננים חובבים, הדרישות מהאדמה לא משתנות במהותן.האדמה צריכה להיות פורייה, כלומר, שתאפשר לשתיל הנשתל בה – לצמוח ולשגשג.אדמה פורייה היא אדמה שעושה את התהליך הזה בלי הרבה מאמץ מצדו של הגנן.כאשר אנחנו מחפשים אדמה פורייה, נחפש אדמה עשירה בחומר אורגני ויסודות מינרלים.

האם אדמת חמרה היא האדמה שאנחנו מחפשים?

אדמת חמרה קיימת בארץ גם באופן טבעי כבר שנים.סוג אדמה זה בשימוש נרחב בעולם החקלאות הישראלי באופן תדיר וקבוע.זאת כתוצאה מהסגולות הקיימות באדמה זו לצרכי גידול.אדמת זו מאפשרת משק מים יעיל על ידי מניעת הצטברות של מים במקום אחד וחלחול מים יעיל.בנוסף, משאבי הדשן הטבעיים הקיימים באדמה זו, והיכולת לדשן אותה מעבר לכך היא סיבה נוספת למה בוחרים באדמה זו לגידול וגינון.אז לשאלה האם אדמת חמרה היא האדמה הנכונה בשבילנו – זה כמובן תלוי בצרכים.אך לצרכי גינון וגידול היא בהחלט מתאימה ביותר.

חמרה – שלמות ללא חסרונות?

כמובן שלא, אמנם האדמה הזאת מתאימה מאוד לגינון ולכן כשאנחנו מחפשים אדמה לגינון – נשמע שאין אופציה אחרת.חלק מהחסרונות של אדמת חמרה נובע מהיתרונות שלה.לדוגמה, השם הטוב שייצא לאדמה זאת גורם לגננים להביא אותה לשטח גם בלי צורך ממשי.במקרים רבים הקרקע הקיימת היא מספקת לחלוטין, או לחלופין רק צריכה קצת דשן כדי לפרוח.נביא אדמת חמרה במקרים בהם יש אדמת טרשים או מסלעים, או במקרים בהם האדמה מלוחה במיוחד או בעייתית.

חסרון נוסף של אדמת החמרה נובע שוב כחלק מיתרונותיה.אדמת זו היא אדמה פורייה מאוד המאפשרת לצמח לגדול בו בקלות יתרה.אך זה אומר שגם דברים נוספים (עשבים כמו יבלית, או גומא הפקעים) יכולים לגדול בה גם כן.וכל זה עוד לפני שהתחלתם לשתול!לעיתים אדמות חמרה מגיעות מראש עם עשבים רב שנתיים, אשר יכולים להשתלט על הגינה כליל.כך כל שתיל או יבלע בין היבלית או ינבל מחוסר במינרלים וחומרים אורגניים בריאים.בנוסף תלוי בגודל הגינה שינוע של אדמות בכללי במקום להשתמש באדמה קיימת היא הוצאה נוספת בפני עצמה.

איך ליהנות מהיתרונות ולצמצם את הסיכון בחסרונות

כאשר רוכשים אדמת חמרה יש לוודא מספר דברים חשובים:

  • האדם / החברה שמוכרת לכם את האדמה מוכנה גם לספק אותה אליכם לגינה.
  • האדם / החברה הם בעלי ניסיון ויודעים לנווט ולהתאים את האדמה במקומה.
  • האדמה שאתם רוכשים צריכה להיות מחפירה עמוקה.

דברים אלו יפחיתו משמעותית את הסיכוי שלכם "לסבול" בעת הזמנת האדמה. 

מתי צריך לקנות אדמה לגינה?

אדמה גננית מתאימה ללקוחות שרוצים לפתח גינה או לרענן את הגינה הקיימת בבית שלהם. פעמים רבות קורה שרוכשים או שוכרי דירות מגיעים לדירה ומתלהבים מהמבנה ומהמיקום שלה, ולכן ממהרים להיכנס לגור, מבלי לשים לב למצב הגינה. בהמשך לאחר ההתארגנות הראשונית בבית, עולה בהם הרצון להשקיע בפיתוח גינה יפה שבה יהנו לשבת ולארח את המשפחה והחברים. בשלב זה תשומת הלב שלכם תוסט אל הגינה ויתכן מאוד שתגלו שהאדמה הקיימת בשטח שלכם היא קשה לעיבוד לשתילה ולקליטת צמחים. לא חבל שתקדישו זמן לעמול קשה על שתילת צמחים שלא יקלטו בגינה וסופם שימותו? אז כאן נכנס הפתרון שמציעים לכם המקומות שמוכרים אדמת גינה.

היתרונות באדמת גינה שמוצעת לקניה:

אדמה גננית שמוצעת למכירה, אינה דומה לאדמה פשוטה. כלומר, אינכם יכולים פשוט לכרות אדמה משטח כל שהוא ולהניח שהיא תתאים לגידול הצמחים שתרצו בשטח שלכם. יש בעסק הזה שני יתרונות:יתרון ראשון הוא שמדובר בקניית אדמה שמוצעת למכירה באופן חוקי. זה אומר שלבעל העסק שמוכר לכם את האדמה יש רשיון לכרות אדמה במקומות מסויימים באופן חוקי. במצב זה הוא יכול לבחור עבורכם את סוג וכמות האדמה הפוריה שנחוצה לכם מתוך שטח שנבחר ללא חשש שיתפס בגניבת אדמה, כמו סוחרים לא מורשים.היתרון השני הוא בהתאמת האדמה לדרישות של הגינה שלכם. גם כאשר מביאים לכם את האדמה הגננית שקניתם אל השטח שלכם, יש צורך בפיזור האדמה ברחבי הגינה כך שתכסה את כל השטח הרצוי. בנוסף, אם השטח של הגינה שלכם הוא גדול במיוחד, ישנה אפשרות שבעל העסק יציע לכם שירות של שכירת טרקטור קטן שיבצע את מלאכת הפיזור בגינה. אם תרצו שגם יחפור לכם תעלות להנחת צנרת להשקייה זהו הזמן לבקש זאת.

סוגי אדמה לגינה שקיימים למכירה:

כאשר מדובר בקניית אדמה גננית בדרך כלל מתכוונים לאדמת חמרה, אשר נקראת כך על שם צבעה החום- אדמדם, לעומת סוגי קרקע אחרים שצבעם נע בין גוונים שונים של חום. אדמת החמרה ידועה כאדמה הפוריה ביותר והקלה ביותר לקליטת צמחי הגינה, ולכן הדרישה אליה כל כך נפוצה ומקובלת. כאשר הצמחים שתרצו לשתול הם חדשים או צעירים במיוחד, תידרש מהם אנרגיה רבה בכדי לפתח שורשים ולהיקלט בקרקע עד שיפתחו שורשים יציבים בגינה. אדמת החמרה היא אדמה קלה שמקלה על השתילים הצעירים להיקלט באופן ראשוני בקרקע.פרט לאדמת החמרה מוכנסים לאדמה שתרכשו חומרים נוספים שנועדו לעודד את קליטת הצמחים בקרקע ולהאיץ את גדילתם. חומרים אלו מעורבבים באדמה הגננית ומכילים תערובת קומפוסט שעשיר במינרלים שלהם זקוקים השתילים בראשית קליטתם באדמה. קבלן העפר שממנו קניתם את האדמה הגננית יכין לכם את תערובת מראש, ויפזר אותה באופן שווה בכל שטח הגינה. תערובות שתילה מוכנות לגינה מתאימות לשם שתילת צמחי בית, צמחי תבלין,אדניות גן ומרפסת, פרחים עונתיים, והעברת עצים מעציצים אל הגינה.

ממי קונים וכמה עולה אדמה לגינה?

תוכלו ליצור קשר עם קבלני עפר אשר מוכרים גם אדמה לגינות פרטיות או ציבוריות. בעת ההזמנה תעברו תשאול קצר לגבי הצרכים שלכם, שבעקבותיו ידע סוחר האדמה להתאים לכם את תערובת האדמה שמתאימה לגינה שלכם.מחירי אדמה לגינה יכולים לנוע בין 10-30 ש"ח לשק של 16 ליטר, או אפילו בכמויות גדולות יותר של משאית שמכילה 12 קוב ב-700 ש"ח. כל המחירים אינם כוללים לכן כדאי בעת הרכישה לברר את כל העלות מראש.סוחרים כאלו גם יכולים להציע לכם לרכוש מוצרים נוספים שהם מספקים כמו סלעים ואבנים בגדלים ומרקמים שונים לבניית מסלעות מדרגות או מפלסי גובה שונים בגינה שלכם, אדמת טוף וסוגי חצץ לשבילים או לשטחים דקורטיביים שונים, וכן יריעות פלריג שנועדו להנחה מתחת לאדמה בכדי לצמצם את גדילת עשבי הבר שגדלו בגינה קודם. אז עכשיו כשאתם יודעים את כל התורה כולה, נשאר לכם לגשת למלאכה ולקנות אדמה שתתאים לגינה היפה שלכם. 

 

 

מחיר השכרת משאבות חול וסומסום 

עלות השכרת משאבות חול, חמרה  מתחלקת למספר גורמים לרבות סוג חומר המחצבה שיש לשאוב, מיקום העבודה, נוחות הגישה, גובה הקומה אליה יש לשאוב, כמות חומר המחצבה שיש לשאוב, האם מדובר על עבודה לפי יומית או לפי קוב וכן אם מדובר על מחיר לשאיבה בלבד או לשאיבה בתוספת אספקת חומר המחצבה הנדרש. לקבלת מידע נוסף מומלץ לעיין במחירון השירותים שלנו.
משאבת סומסום לכל צורך 

מחירון שאיבת חמרה :

בממוצע מחירי שאיבת סומסום-שאיבת חול וסומסום , חול, חצץ ומחצבים נוספים נעים בממוצע של 120- 200 ש"ח לטון, כולל עלות השאיבה. יחד עם זאת, כאמור, ישנם גורמים נוספים אשר ישפיעו על המחיר הסופי. להלן פירוט מחירים:

מחירון 2022 לשירותי שאיבת חמרה , שאיבת חול ואספקת חומרי מחצבה

יש לקחת בחשבון שמחירון זה הוא ממוצע כללי של מחירים נפוצים וממוצעים לצרכן. ייתכנו כמובן שינויים בהתאם לשינויים תקופתיים במחירי המחצבים, מקום אספקת הסחורה, גובה הפיזור הנדרש (קרי, כמה קומות), מרחק השינוע הנדרש מהמחצבה ועד מקום אספקת הסומסום והחול ועוד. 

בנוסף, יש לציין שהמחירים הנקובים מתייחסים לטון חומר. יוצא מן הכלל בנושא זה הוא טיט אשר מחושב לפי קוב חומר. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון שהמחירים הנ"ל מתייחסים לקניית חומר בנפח מינימאלי אחרת תתווסף עלות נוספת לעלות מינמאלית לפתיחת משאבה. 

רצוי לציין בנוסף שניתן להזמין דרכנו סומסום, חול וחצץ בלבד ללא שאיבה, וכמו כן, מאידך, ניתן להזמין משאבה עם צוות מומחה לשאיבה ללא רכישת חומר מאיתנו. בהצלחה!

מחיר משאית חמרה / אדמה גננית,

איכותית ונקיה באתר הלקוח כולל החומר וההובלה באזור המרכז 
1000 ש”ח למשאית 13 קוב חמרה (כ-20 טון).
1800 ש”ח פול טריילר 26 קוב (כ-40 טון) במחיר של 1800 ש”ח (המחירים אינם כוללים מע”מ).
בהזמנה של פול טריילר ניתן לשלב הזמנת שני סוגי חומרים באותו משלוח למשל אדמת חמרה למילוי בחלק המיועד לגינה וחלוקי נחל או טוף לחלק המיועד לחיפוי כחלק מהעיצוב הסביבתי המתוכנן.

פתרונות מתקדמים בתחום של שאיבת חמרה 

  • שאיבת סומסום לגובה רב –  אנו מביאים ניסיון רב בתחום מעבודה במספר פרויקטים רחב ומגוון בהם סיפקנו מענה מקצועי בתחום.
  • פיזור מדויק ואחיד של כל החומר לפי דרישת הלקוח – עבודת השאיבה אינה מסתיימת בהבאת החומרים למקום הנכון, אנו מבטיחים מקצועיות ופיזור מדויק של של החומר ללא טעויות ואתם נהנים מהניסיון שלנו בהשגת התוצאות הטובות יותר באתר הבנייה שלכם.
  • אספקה והובלה של חומרי מחצבה – בנוסף לשירותי השאיבה וסל השירותים הרחב שהחברה מציעה בתחום התשתיות, הבנייה, ההריסה ופינוי הפסולת תוכלו להיעזר בנו גם להובלה ואספקת חומרי מחצבה לכל אתר שבו אתם צריכים את החומרים, בגמישות מרבית לפי לוח הזמנים שלכם.
  • אספקה ופריסה של יריעות אקוסטיות – נשמח לסייע בשירות זה ולהתקין את היריעות המותאמות והאיכותיות ביותר עבור העבודה
  • מגיעים לכל מקום – אנו מבצעים את עבודת שאיבת חול וסומסום בכל מקום ומגיעים גם למקומות קשים במיוחד לגישה עבור שאיבת סומסום, ושאיבת כל סוגי חומרי הגלם אחרים : שאיבת חול, טיט, טיף, חמרה ועוד.
  • עבודה עם צי רכבים חדש ושימוש בציוד המקצועי המוביל מסוגו בתחום שאיבת חול וסומסום, 
  • שאיבה גם בבתים פרטיים ומוסדות ציבור
 

עלות משאית חמרה חומר והובלה באספקה ישירה ללא תחרות מציעים לכם חמרה איכותית ונקייה ליצירת תשתית שתילה אופטימלית לגננות . ניתן לשלב בהזמנת  אדמה גננית ועוד. שאיבת חמרה באמצעות צי משאבות מתקדם שאיבת חמרה וסומסום עד לגובה 40 קומות כולל פיזור לפי דרישה הלקוח– אנו מביאים ניסיון רב בתחום מעבודה במספר פרויקטים רחב ומגוון בהם סיפקנו מענה מקצועי